7 Blogs som jeg læser med på
I sidste uge skrev jeg en blogpost ovre på min firmablog hvor jeg beskrev en række danske blogs og andre websteder som jeg bruger i mit arbejde. Efterfølgende har jeg tænkt på at der selvfølgelig er flere blogs som jeg læser jævnligt. Så her får du lige en lille liste med syv gode blogs.
- Natasha Friis Saxbergs blog
Natacha er en spændende kvinde som arbejder med at skabe værdi ved at humanisere teknologi. - Mikkel deMib Svendsen Er en af de rigtig gamle rotter i søgemaskineoptimeringsfaget.
- Thomas Rosenstand er en anden stor kanon i den danske SEO verden.
- Webanalytiker Jacob Kildebogaard skriver her om webanalyse.
- Martin Nielsen Har også en blog som jeg tit besøger. Her er blandet godt om film, php-programmering og webudvikling.
- GetSocial er en fin blog om sociale medier.
- Sortstue.org er det sorte får fra den Københavnske rap-undergrund. Her får du et forfriskende og dejligt ungdommeligt syn på sagerne.

Det der med at blogs er en rigtig skøn ting hvis du spørger mig.
- At læse blogs udvider mine horisonter.
- At kommentere på andres blogs giver mig en følelse af at være en del af et fællesskab.
- At skrive indlæg på mine egne blogs er et fantastisk udtryksmiddel og en skøn debatform i en verden hvor mediebilledet er i kraftig forandring.
Jeg ser næsten aldrig TV og læser aldrig aviser men jeg bruger blogs og andre sociale medier i stor stil.
Der er selvfølgelig også et hav af engelsksprogede blogs derude men det må jeg lave en liste over i et andet indlæg. Jeg håber du er blevet lidt klogere på det der med blogs og blogging. Hvis du kender en fed blog så smid et link og en lille beskrivelse i en kommentar!
Læs også:
- 5 fantastiske ting på de sociale medier
- Troværdighed, tillid og det der med at dele.
- Teambuilding med en gammel ven
- Hjemmesider web 2.0 kommunikation og den slags
- Er du rig og hvad vil det sige?
Gemt Under internet, sociale medier, web 2.0 // Skriv en kommentar
Kommentarer: Skriv din mening!
Skriv et svar