Min enøjede & smalsynede objektive sandhed

7 Blogs som jeg læser med på

I sidste uge skrev jeg en blogpost ovre på min firmablog hvor jeg beskrev en række danske blogs og andre websteder som jeg bruger i mit arbejde. Efterfølgende har jeg tænkt på at der selvfølgelig er flere blogs som jeg læser jævnligt. Så her får du lige en lille liste med syv gode blogs.

1. Natasha Friis Saxbergs blog
    Natacha er en spændende kvinde som arbejder med at skabe værdi ved at humanisere teknologi.
  2. Mikkel deMib Svendsen Er en af de rigtig gamle rotter i søgemaskineoptimeringsfaget.
  3. Thomas Rosenstand er en anden stor kanon i den danske SEO verden.
  4. Webanalytiker Jacob Kildebogaard skriver her om webanalyse.
  5. Martin Nielsen Har også en blog som jeg tit besøger. Her er blandet godt om film, php-programmering og webudvikling.
  6. GetSocial er en fin blog om sociale medier.
  7. Sortstue.org er det sorte får fra den Københavnske rap-undergrund. Her får du et forfriskende og dejligt ungdommeligt syn på sagerne.
Hånd med smil på
Tak til dotbenjamin for det fine foto.

Det der med at blogs er en rigtig skøn ting hvis du spørger mig.

• At læse blogs udvider mine horisonter.
  • At kommentere på andres blogs giver mig en følelse af at være en del af et fællesskab.
  • At skrive indlæg på mine egne blogs er et fantastisk udtryksmiddel og en  skøn debatform i en verden hvor mediebilledet er i kraftig forandring.

Jeg ser næsten aldrig TV og læser aldrig aviser men jeg bruger blogs og andre sociale medier i stor stil.

Der er selvfølgelig også et hav af engelsksprogede blogs derude men det må jeg lave en liste over i et andet indlæg. Jeg håber du er blevet lidt klogere på det der med blogs og blogging. Hvis du kender en fed blog så smid et link og en lille beskrivelse i en kommentar!

Læs også:

1. 5 fantastiske ting på de sociale medier
  2. Troværdighed, tillid og det der med at dele.
  3. Teambuilding med en gammel ven
  4. Hjemmesider web 2.0 kommunikation og den slags
  5. Er du rig og hvad vil det sige?

Gemt Under internet, sociale medier, web 2.0 // Skriv en kommentar

Kommentarer: Skriv din mening!

Skriv et svar

CommentLuv Enabled

Valid XHTML 1.0 Transitional